המוניטין העסקי שלכם באינטרנט

כל בעלי העסקים המצליחים יודעים שהמקום הכי חם לפרסם בו הוא האינטרנט. כשזה המצב לא פלא שרבים מבעלי העסקים מעבירים את תקציבי הפרסום שלהם דווקא לשם.

האינטרנט הוא המקום שכולנו שוהים בו חלק ניכר משעות היממה ובין אם נרצה ובין אם לא, זה המקום הכי מרכזי בחיינו נכון לשנת 2016.

התחרות בזירה האינטרנטית גדולה ועמה גם הצורך להתבלט לחיוב. הבעיה מתחילה כשבעלי עסקים לא יודעים לנהל נכון את התדמית העסקית שלהם באינטרנט, דבר אשר מוביל לכך שיש סביב השם של העסק שלהם אזכורים שליליים, שפוגעים בהצלחה העסקית שלהם.

החדשות הטובות הן שיש פתרון למצב הזה וגם אם קרה חלילה וסביב העסק שלכם יש כרגע אזכורים שליליים באינטרנט ובפרט בגוגל, ניתן לשנות ולמחוק.

מותר לשפר גם אחרי שטועים

גם אם לא ניהלתם נכון את המוניטין העסקי שלכם באינטרנט ניתן לבצע הסרת מסמכים משפטיים ובפרט הסרת תוצאות שליליות מגוגל. הסרת תוצאות חיפוש לא חיוביות יכולה לסייע באופן מידי לתדמית העסקית שלכם.

אם יודעים לבצע מחיקת אזכורים שליליים באינטרנט וכן העלמת אזכורים שליליים מגוגל, אפשר להגיע במהרה למצב שבו אתם יכולים להתחיל מחדש את דרכם ולמצב לעצמכם נוכחות שונה, חזקה, משמעותית וחיובית.

אבל איך עושים את זה תכלס?

עכשיו מגיע הרגע שבו אתם וודאי שואלים את עצמכם: יופי שאפשר לבצע הדחקת אזכורים שליליים, אבל איך אפשר לעשות את זה בפועל?

בדיוק בשביל זה פיתחה חברת אפסייט שיטות טכנולוגיות חכמות שיכולות למחוק לחלוטין את העבר שלכם ולצייר לעסק שלכם עתיד נוצץ ואופטימי.

גם אם נדמה לכם שלא ניתן למחוק את התדמית השלילית שנוצרה לעסק שלכם זה ממש לא נכון. יש דרכים חוקיות ומהירות להסיר את כל האזכורים השליליים שלכם בגוגל וביתר רחבי הרשת, רק צריך לדעת איך עושים את זה נכון.

כדי להגיע למצב שבו באמת הצלחתם למחוק את כל האזכורים השליליים לגבי העסק שלכם צריך לבצע עבודה קפדנית ומסודרת וחשוב מכך, להקפיד שאתם עושים את הכל באופן חוקי.

כדי לקצר את התהליך וכמובן להגיע למצב שהתהליך מתבצע בשלמותו, מומלץ מאוד לפנות למומחה בתחום ואחת החברות המובילות שמתעסקות בזה היא חברת אפסייט. אחרי שתסיימו להסיר את כל האזכורים השליליים תוכלו להתפנות כדי לצייר לעסק שלכם עתיד חדש.  

ליהנות מנוכחות חיובית ומיתוג נכון

השלב הראשון בדרך למיתוג עסקי חיובי ונכון הוא לתכנן אסטרטגיית פרסום מקדימה. עליכם להבין מחדש מה העסק שלך מציע, מול מי הוא מתחרה, מה אתם מעוניינים למכור, מי קהל היעד שאליו פונים, מה הדרישות והצרכים שלך וכמובן מה התקציב שעומד לרשותכם. אנו ממליצים את כל זאת ללמוד בקורס מכירות ושיווק מסודר.

בשורה התחתונה, אם תבצעו הסרה של כל האזכורים השליליים ותקפידו לתכנן מראש תכנית פעולה מדויקת, תוכלו להגיע לכדי ביסוס נוכחות אינטרנטית חזקה וחיובית, מה שבהכרח יסייע לכם להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות לעסק.