סדנת מכירות – sales top 7

DSC_9137מה חדש בתחום המכירות?

אתם מרגישים שאנשי המכירות שלכם מיצו את מודל ההשפעה ועולמות הידע המוכרים והבסיסיים של עולם המכירות?
אתם רוצים להרחיב את ארגז הכלים ולספק למערך המכירות כלים חדשניים שיאפשרו למערך המכירות להתפתח לרמות גבוהות יותר של מיומנות וביצועים?

לצורך הספציפי הזה פיתחנו את סדנת Sales TOP7 סדנת מכירות ממוקדת ופרקטית, שמרכזת כלים חדשניים מהארץ והעולם בתחום המכירות. תחום המכירות הולך ומתפתח עם השנים. שיטות וטכניקות שסיפקו מענה בעבר, אינם מספקים מענה מול עולם השיווק והצריכה המשתנה. הלקוח חכם יותר, מעודכן יותר וחשוף לכמות אדירה של אינפורמציה זמינה ואלטרנטיבות. במטרה לעמוד בקצב השינויים ובתחרות, עולם התוכן והכלים של איש המכירות צריכים להתפתח בהתאם.

מה תלמדו בסדנא?

  1. מספקי אינפורמציה להובלת הלקוח לקבלת החלטות - מודל מכירה מבוסס הסכמות ונעילת מידע. המודל פותח ע"י חברת Marketwise והוא משדרג באופן משמעותי את מודל ההשפעה הסטנדרטי של עולם המכירות.
  2. פסיכולוגיית קבלת החלטות - איך מוח האדם פועל בזמן קבלת החלטות ואיך ניתן לשלב את המרכיבים שמשפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוח בתהליכי המכירה. מהו המרכיב שמונע מלקוחות לקבל החלטה למרות שהמוצר/השירות נראה להם? איך מונעים חסמי קנייה כבר במהלך תהליך המכירה?
  3. הוויה במכירות - מפתח משמעותי להצלחה במכירות! תוכן חדשני שפיתחנו ועוסק בהוויה של איש המכירות בתהליך המכירה. הוויה במכירות הוא הגורם שיכול להסביר, איך ייתכן מצב ששני אנשי מכירות יגידו בדיוק את אותם מילים בתהליך מכירה ואחד מהם יסגור פי 2 יותר עסקאות מהשני.
  4. סגנונות תקשורת - התאמת תהליך המכירה לסוגי לקוחות שונים. לא ייתכן שיש שיטה אחת שמתאימה לכל סוג לקוח, התאמת תהליך המכירה לסגנון הלקוח ולאופן שבו הוא מקבל החלטות תשפר את ביצועי המכירות של אנשי המכירות.
  5. בעלות מנטאלית - בהתנהגות האנושית קיים מנגנון בתהליך הקנייה של לקיחת בעלות על המוצר או השירות. אנחנו נלמד אתכם איך מפעילים את המנגנון הזה במהלך תהליך המכירה. בעלות מנטאלית הוא כלי פשוט ליישום ע"י אנשי המכירות שיגרום ללקוח להרגיש בשל יותר לקנייה, יאפשר ליצור שיטות פשוטות להגדלת ממוצע הקנייה של הלקוחות ויאפשר כניסה קלה ונוחה יותר לשלב הסגירה.
  6. משולש המכירות - מודל שפיתחנו ומתייחס לידע שנדרש לקבל מהלקוח במטרה לנהל תהליכי מכירה אפקטיביים. המודל הוא בסיס משמעותי לשילוב שאלות נכונות בבניית תהליכי המכירה.
  7. אמונות ותפיסות מכירה - תחום המכירות מלא באמונות שמשפיעות על ההתנהלות שלנו כאנשי מכירות: "לקוחות לא אוהבים ששואלים אותם שאלות", "אין כסף בפניות קרות", "בתחום שלנו לא ניתן לסגור בשיחה/פגישה ראשונה", "בשביל למכור צריך...", "לקוחות בגילאי... הם לא רציניים", "המאגר של ... הוא מאגר חלש" וכד'. שינוי של אמונות יכול ליצור מהפכה אצל אנשי מכירות. בסדנא נלמד את אנשי המכירות איך מזהים אמונות שמגבילות אותם, איך משנים אמונה מגבילה ואיך יוצרים שינוי שיאפשר להם פריצת דרך מידית בתהליכי המכירה.