סדנת מכירות לעובדים

סדנת מכירות לעובדים ומנהלים - מרקטוויז marketwiseחשוב לך לשפר תוצאות?

סדנאות המכירה של Marketwise הנן עוף נדיר בשוק הדרכות וסדנאות המכירה בישראל. יועצי המכירות ומאמני המכירות המקצועיים שלנו לא ממוקדים רק ביצירת SHOW ומתן כלים כלליים, אלא ביצירת שינוי אמיתי בשטח והגדלת המכירות בפועל!

אנחנו מציעים מגוון רחב של סדנאות מכירה בהתאמה אישית לצרכים של העסק שלכם, הסדנאות מותאמות לסוג המכירה ולעולם התוכן הספציפי שלכם. תוכלו לספק לעובדים שלכם את הכלים והתכנים המובילים והחדשניים ביותר בתחום המכירות, כגון:

מספר כלים חשובים שתקבלו בסדנת המכירות :

 

  1. מספקי אינפורמציה להובלת הלקוח לקבלת החלטות - מודל מכירה מבוסס הסכמות ונעילת מידע. המודל פותח ע"י חברת Marketwise והוא משדרג באופן משמעותי את מודל ההשפעה הסטנדרטי של עולם המכירות.
  2. פסיכולוגיית קבלת החלטות - איך מוח האדם פועל בזמן קבלת החלטות ואיך ניתן לשלב את המרכיבים שמשפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוח בתהליכי המכירה.
  3. הוויה במכירות - מפתח משמעותי להצלחה במכירות! תוכן חדשני שפיתחנו ועוסק בהוויה של איש המכירות בתהליך המכירה. הוויה במכירות הוא הגורם שיכול להסביר, איך ייתכן מצב ששני אנשי מכירות יגידו בדיוק את אותם מילים בתהליך מכירה ואחד מהם יסגור פי 2 יותר עסקאות מהשני.
  4. סגנונות תקשורת - התאמת תהליך המכירה לסוגי לקוחות שונים. לא ייתכן שיש שיטה אחת שמתאימה לכל סוג לקוח, התאמת תהליך המכירה לסגנון הלקוח ולאופן שבו הוא מקבל החלטות תשפר את ביצועי המכירות של אנשי המכירות.
  5. משולש המכירות - מודל שפיתחנו ומתייחס לידע שנדרש לקבל מהלקוח במטרה לנהל תהליכי מכירה אפקטיביים. המודל הוא בסיס משמעותי לשילוב שאלות נכונות בבניית תהליכי המכירה.
  6. לעורר צרכים - שימוש בשאלות מצב, שאלות בעיה וכתיבת טקסטים מותאמים לערור צורכי לקוח בהתאמה למוצר ובהתאמה לתהליך מכירה פרונטאלי וטלפוני.
  7. 3 השאלות הקריטיות: למה המוצר? למה המוצר שלי? למה עכשיו?
  8. התמודדות עם פחד מכניסה לסגירה.
  9. זיהוי איתותי קנייה וטכניקות סגירה מגוונות.
  10. אמונות ותפיסות מכירה - תחום המכירות מלא באמונות שמשפיעות על ההתנהלות שלנו כאנשי מכירות: "לקוחות לא אוהבים ששואלים אותם שאלות", "אין כסף בפניות קרות", "בתחום שלנו לא ניתן לסגור בשיחה/פגישה ראשונה", "בשביל למכור צריך...", "לקוחות בגילאי... הם לא רציניים", "המאגר של ... הוא מאגר חלש" וכד'. שינוי של אמונות יכול ליצור מהפכה אצל אנשי מכירות.
  11. טיפול בהתנגדויות:
    * מחקר 73/8 - היכולת לטפל בהתנגדות תלויה בהישארות של איש המכירות ב"משחק", רוב אנשי המכירות נוטשים    

      תהליכי מכירה מהר מדי ובהתאם אחוז הסגירה שלהם יורד באופן משמעותי.
    * מעגלי טיפול בהתנגדויות - רוב תהליכי המכירה שמפתחים נותנים מענה אחד לכל התנגדות, בפועל רוב    
      ההתנגדויות דורשות 3 עד 4 מעגלי תגובה להתנגדות. אנחנו מלמדים ומפתחים תגובות שרשרת שמשפרות באופן  
      משמעותי את היכולת של איש המכירות לטפל בהתנגדות.
    * מניעה וצמצום של התנגדויות בתהליך המכירה.
    * שליטת איש המכירות בתזמון של ההתנגדויות בתהליך המכירה.
    * טכניקת החזרת ההתנגדות ללקוח - שימוש בשאלות בעיה לטיפול בהתנגדויות.
    * טכניקה לבידוד ההתנגדות לפני טיפול.
    * טכניקת F.F.F.
    * יצירת התניות מול מענה לטיפול בהתנגדות.
    * התמודדות עם התנגדויות דחיית החלטה: אני רוצה לחשוב על זה, אני רוצה להתייעץ, שלח לי חומר למייל וכד'.
    * התמודדות עם התנגדויות מחיר - איך הלקוח מחליט אם מחיר נראה לא או יקר עבורו? איך מגיבים להתנגדויות
      מחיר.



    לקבלת הצעת מחיר להעברת סדנת מכירות בחברתכם צרו איתנו קשר עוד היום
    !

נושאים רלוונטיים אחרים : אימון מכירות וגם הדרכת מכירות , למנהלי מכירות , יש לנו קורס ייעודי קורס מנהלי מכירות