אומנות הסגירה (שכנוע)

DSC_9278סדנת אומנות הסגירה (שכנוע)

"If you can't close you better think about another career…"
המטרה הברורה של כל איש ומנהל מכירות היא לסגור יותר עסקאות.
המיומנות הקריטית של הובלת הלקוחות לקבלת החלטת קנייה במקצוענות וללא חששות.
אתם מחפשים כלים שיעזרו לכם להיות יותר מכווני סגירה?
אתם יודעים שאפשר לסגור יותר ולשפר את הביצועים?
פיתחנו סדנא ממוקדת שעוסקת באומנות הסגירה. בסדנא נספק כלים ושיטות שפשוט יעזרו לכם לסגור יותר עסקאות.
כלים חדשניים, מובנים ופשוטים ליישום בתהליך המכירה.

מה תלמדו בסדנא?

1. פסיכולוגיית קבלת החלטות - איך מוח האדם פועל בזמן קבלת החלטות ואיך ניתן לשלב את המרכיבים שמשפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוח בתהליכי המכירה והטיפול בהתנגדויות. נציג לכם מרכיבים במוח האדם שההבנה שלהם תשפר באופן משמעותי את היכולת שלכם לנהל את תהליך המכירה, לשלוט בתהליך, למנוע התנגדויות מיותרות ולהוביל באופן פשוט וקל יותר את הלקוחות להחלטת קנייה.

2. מספקי אינפורמציה להובלת הלקוח לקבלת החלטות - מודל מכירה חדשני, שמבוסס על הסכמות ונעילת מידע. המודל פותח ע"י חברת Marketwise והוא משדרג באופן משמעותי את מודל ההשפעה הסטנדרטי של עולם המכירות.
זיהוי איתותי קנייה ושימוש בטכניקות סגירה מגוונות.

3. מניעה וצמצום של התנגדויות בתהליך המכירה - פיתחנו מודל ייחודי שמשנה את מבנה תהליך המכירה, מאפשר לאיש המכירות לשלוט בתזמון של ההתנגדויות, מונע ומצמצם התנגדויות בשלב הסגירה ומעלה את הבשלות של הלקוחות שלכם לקבל החלטת קנייה.

4. פחד מסגירה - איך מתמודדים עם פחד מסגירה? אנשי מכירות רבים לא נכנסים בצורה נכונה לסגירה מתוך פחד, הפחד נובע מתחושת אי נעימות לייצר לחץ על הלקוח לקבלת החלטות. האם אפשר להיכנס לסגירה ולהוביל להחלטות בלי לייצר אי נוחות ותחושת לחץ? חד משמעית כן! קיימת שיטת מכירה וסגירה שמתאימה לכל תחום ולכל אסטרטגיה של מכירה. מי שמפחד לסגור פשוט לא יסגור!

5. מעגלי טיפול בהתנגדויות - רוב תהליכי המכירה שמפתחים נותנים מענה אחד לכל התנגדות, בפועל רוב ההתנגדויות דורשות 3 עד 4 מעגלי תגובה להתנגדות. תקבלו כלים ודוגמאות פרקטיות ליצירת תגובות שרשרת שמשפרות באופן משמעותי את היכולת לטפל בהתנגדויות ושורה תחתונה למכור יותר.

6. התמודדות עם התנגדויות דחיית החלטה: אני רוצה לחשוב על זה, אני רוצה להתייעץ, שלח לי חומר למייל וכד'. מה עומד מאחורי כל התנגדות, איך ניגשים אליה ואיך נותנים מענה.

7. התמודדות עם התנגדויות מחיר - איך הלקוח מחליט אם מחיר נראה לו או יקר עבורו? איך מגיבים להתנגדויות מחיר.